Ευλογημένη εντροπία…✱

entropy b

Κατάλαβες, φίλε μου;
Είναι κι αυτό το ολόγιομο φεγγάρι, είναι και η νοσταλγία του μέλλοντος…
Και η ψυχή μου…παρτιτούρα που δεν έχει ολοκληρωθεί, ποίημα χωρίς ρίμες…
Ευλογημένη εντροπία…✱
Ευτυχώς που έχουμε ακόμα τα λόγια των ποιητών, τις μελωδίες των μουσικών…
Ψάχνω μέσα μου, να εκφράσω και να εκφραστώ, αλλά όλα ήδη έχουν ειπωθεί και τραγουδιστεί, είτε χαμηλόφωνα είτε με πάθος, κλαίγοντας ή χαμογελώντας, ξανά και ξανά και ξανά…
Κι είναι από αυτές τις στιγμές, που στίχοι και μελωδία έρχονται και ‘κουμπώνουν’ μαγικά με το συναίσθημά μου…
Εδώ και μήνες, πολλούς, μια μελωδία κολλημένη μέσα μου, και μία φράση …
***»Πονάω, ρε…Πώς να στο πω; Πονάω…»***
και…κρααααακ…άπειρα κομμάτια…

»Πονάω, ρε…Πώς να στο πω; Πονάω…»

https://www.youtube.com/watch?v=K177CL1W4ao

Σχολιάστε

