Η ζωή της

…*

Σκόρπιες Λέξεις

Μια φράση από μια αγαπημένη μου ταινία, μου τριβελίζει απ’ το πρωί το μυαλό: “…εγώ, σαν το Θεό, δεν παίζω με ζάρια και δεν πιστεύω σε συμπτώσεις”. Δεν είναι σύμπτωση λοιπόν το ότι σήμερα, παραμονή του Αγίου Βαλεντίνου, μετακόμισε στην πολυκατοικία μου αυτό το πλάσμα, που μ’ έκανε να ξαναζήσω την παραζάλη που σου προκαλεί ο κεραυνοβόλος έρωτας. Είχα αποφασίσει από χθες μην πάω σήμερα στο γραφείο και να δουλέψω το κείμενο για την Οργάνωση από το σπίτι κι έτσι την είδα σε μια από τις οθόνες μου να μπαίνει στο καινούριο της διαμέρισμα. Από ‘κείνη τη στιγμή δε μ’ ενδιέφερε πια να κοιτάξω την εικόνα κανένός άλλου από τα διαμερίσματα της πολυκατοικίας μου. Μόνο το δικό της, γεμάτο κούτες, τσάντες, σακίδια κι έπιπλα κι εκείνη στη μέση, χωρίς καμιά διάθεση να τακτοποιήσει οτιδήποτε. Τέλεια, μέσα στην απόλυτη απραξία της.

Περιττό να πω ότι το κείμενο περί της μέχρι σήμερα…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 1.002 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

