Κουρασμένη 

*

Στον δικο μου κοσμο

Όταν χάσω την υπομονή μου και αντί για φωνές είμαι ήρεμη τότε να ξέρεις ότι τέλειωσε.Δεν υπάρχει τίποτα ουσιαστικό,τίποτα αληθινό για να σηκώσω τον τόνο της φωνής μου και να το διεκδικήσω με πάθος.

Όταν χάσω την υπομονή μου και αντί για φωνές είμαι ήρεμη έχω περάσει την πόρτα και την έχω κλείσει. Όχι με δύναμη αλλά με κούραση.Μια κούραση που είναι εύκολο να διακρίνεις γιατί ακτινοβολεί από κάθε κίνηση,κάθε νεύμα μου.

Και το ξέρω και το ξέρεις ότι σε αυτές τις περιπτώσεις όπου έφυγα από κάπου κουρασμένη,δεν γύρισα ποτέ πίσω για τίποτα.Δεν γύρισα για να δώσω ούτε την ελάχιστη ευκαιρία για συγνώμες και ευκαιρίες.Γιατί πολύ απλά το είχα κάνει και έμμεσα αλλά και άμεσα πριν.

Φεύγω λοιπόν με καθαρή την συνείδηση μου και αν κουρασμένη με καθαρή και γεμάτο ζωή την ψυχή μου.

Δείτε την αρχική δημοσίευση

Σχολιάστε

