Γυναίκες φωτογραφίζονται με τα ρούχα που φορούσαν όταν τους έκαναν παρατήρηση στη δουλειά

Απ'όλα (με sos)

gynaikes-fwtografizontai-rouxa-paratirisi-douleia-body-image-1475410468-920x613

Γράφει η Μελπομένη Μαραγκίδου

Φωτογραφίες: Ιωάννα Χρονοπούλου

Τα ρούχα μέσα στα οποία νιώθω άνετα είναι ένα τζιν παντελόνι κι ένα t-shirt. Συνήθως μάλιστα μαύρα, για να μην μπλεκόμαστε και πολύ. Τα μαλλιά μου είναι απεριποίητα και τις περισσότερες φορές μαζεμένα σε έναν βιαστικό κότσο. Τα αγαπημένα παπούτσια μου είναι κάτι σκισμένα μπεζ κλασικά σταράκια. Και η τσάντα μου ένας τεράστιος σχολικός σάκος που μεταφέρει τη μισή μου ζωή. Το πρωί μού παίρνει γύρω στα δέκα λεπτά να ετοιμαστώ. Δεν βάφομαι, δεν στολίζομαι και τις φορές που οι γυναίκες με τις οποίες έχω κατά καιρούς συγκατοικήσει ξυπνούν μισή ώρα νωρίτερα για να κάνουν πιστολάκι και μακιγιάζ για να πάνε στο γραφείο, ευγνωμονώ την ώρα και τη στιγμή που κάνω μια δουλειά που δεν έχει dress code.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 2.181 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

